30 juni 2008 - Roeselare, België
blij met de kaartjes
Deze foto werd gemaakt op 30 juni 2008 in Roeselare, België.
- annemiek: Zucht. Ik wilde naar iets…
- Johan Bullinga: ha Daan, Wat een belevenissen…
- Rina: Hoi Daan, Goed weer van je…
- eddie88: Tja......
- Arie Koemsn: Brok in mijn keel als ik…
Alle reacties »