27 februari 2010 - Luang Nam Tha, Laos
Deze foto werd gemaakt op 27 februari 2010 in Luang Nam Tha, Laos.
- annemiek: Zucht. Ik wilde naar iets…
- Johan Bullinga: ha Daan, Wat een belevenissen…
- Rina: Hoi Daan, Goed weer van je…
- eddie88: Tja......
- Arie Koemsn: Brok in mijn keel als ik…
Alle reacties »