Wachten (met Tim, Micheal, Wieke en moi) bij grens

3 juli 2009 - Ulaanbaatar, Mongolië

Wachten (met Tim, Micheal, Wieke en moi) bij grens

Deze foto werd gemaakt op 3 juli 2009 in Ulaanbaatar, Mongolië.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade