Wachten (met Tim, Micheal, Wieke en moi) bij grens
3 juli 2009 - Ulaanbaatar, Mongolië
Deze foto werd gemaakt op 3 juli 2009 in Ulaanbaatar, Mongolië.
3 juli 2009 - Ulaanbaatar, Mongolië
Deze foto werd gemaakt op 3 juli 2009 in Ulaanbaatar, Mongolië.
- annemiek: Zucht. Ik wilde naar iets…
- Johan Bullinga: ha Daan, Wat een belevenissen…
- Rina: Hoi Daan, Goed weer van je…
- eddie88: Tja......
- Arie Koemsn: Brok in mijn keel als ik…
Alle reacties »