Welkom!

18 januari 2009

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

1. yvonne:
    27 februari 2009
    Hoi Daan,

Heel veel plezier op je wereldreis en ik ga je volgen.
    take care,

groetje yvonne
  2. Gretha en mies:
    27 februari 2009
    hee daantje,

Wij gaan jou ook zeker volgen op je avontuurlijke reis en wij wensen jou alvast veel plezier.

Liefs Mies en Gretha
  3. Annet van Beurden:
    11 maart 2009
    Hi Daniël,

Wat leuk dat we je zo kunnen volgen, het gaat toch echt gebeuren hé? Net als je andere "oud gedienden" zal ik je met belangstelling volgen.

Groetjes van Annet
  4. Marianne Bedeker:
    16 maart 2009
    Hoi Daniël

Wat een onderneming, hoop dat je veel gaat genieten en heel gelukkig wordt. Ga zeker je reis volgen. Groetjes Marianne
  5. Stefan en Amanda:
    30 maart 2009
    Hey Daan,

Nou, er staan al leuke foto's op!
    Ik ben zeer benieuwd wat er allemaal gaat volgen.........

Keep watching you!

Liefs,
    Aman
  6. Henk en Marijke Piek:
    4 april 2009
    Hi Daniël,
    Hoewel het avontuur nog moet beginnen kon ik het niet laten even op je reislog te looken.
    Zal je reis op de voet volgen. Succes!!
    Groetjes van de Stadskade,
    Henk
  7. Sharon:
    8 april 2009
    Hoi Daniël,

De tijd gaat snel en voor dat je het weet is het juni en ga je eindelijk je avontuur opzoeken. Heb je alles zover al klaar?
    Heel veel plezier in ieder geval.

liefs Sharon
  8. Annemiek Bender:
    6 mei 2009
    Hoi,hoi,

Ziet er profi uit hoor deze site. Ik ga je volgen.

groetjes
    Annemiek
  9. Chrismar:
    20 mei 2009
    Met een zwart jasje pas je helemaal op die rots thuis! haha...
    Ik ga zeker af en toe eens kijken hoe het met je reis gaat. Kim, Mila en ik wensen jou enorm veel plezier op je reis. En hopen dat je er enorm veel mooie dingen zal zien en meemaken.
    En voor de moeilijke momenten, denk dan aan het mooie nummer van Lee Towers (cover) "You never walk alone!"
    Groetjes,
    Kim, Mila & Chrismar
  10. Rudolf Kaal:
    22 mei 2009
    Hoi Daan of Daniel,
    Veel sterkte en wijsheid op het grote pad in de wereld. Kom tot je zelf en vind je innerlijke waarden.
    Ik ga er van uit dat je sterker uit deze reis komt en meer kunt genieten van de mensen en dingen om je heen
  11. Petra ten Katen:
    24 mei 2009
    Hai Daan,

Nu gaat je grote reis dan toch echt beginnen.. Heel veel succes, heel veel plezier, ga ervan genieten.. Je zult ongetwijfeld heel veel ervaringen op doen en heel veel gaan ontdekken, jezelf leren kennen.. Maak er wat van.

Ik ga je site volgen.

Doe voorzichtig.

Petra K.
  12. Joël Lallement:
    25 mei 2009
    Dag Daniël

Ik ben de blonde barman van de jazztent Manteca in Gent. Vannacht hebben we een aangename ontmoeting gehad en ik ben blij dat ik getuige was van jouw vaststelling hoe gek Belgen wel kunnen zijn. Jan & Jan vergeet je alvast niet gauw!
    Het lijkt me toch maar een leuk idee straks een krat Duvel aan te kopen en onaangeroerd te laten tot je volgende bezoek. Neem de tijd, blijf onthaasten want een Duvel wordt een ongeëvenaarde verrukking, een palataal orgasme na enkele jaren rust op fles. Het zal smaken als was een engel op je tong aan het plassen!
    Ik wens dat je intussen vele andere prettig gestoorde mensen ontmoet, met een mooie persoonlijkheid, die je gekke verhalen vertellen en onvergetelijke levensfragmenten onthullen.
    Ik kan het evenwel niet laten je een leestip te geven voor je vertrekt: het magistrale Dokter Zjivago van Boris Pasternak aankopen en lezen tussen Moskou en Sint-Petersburg. Ik weet niet in welke mate de Nederlandse vertaling is geslaagd want ik heb de Franse vertaling gelezen. Het bijzondere aan deze lectuur was dat het de eerste maal was dat ik intens genoot van elke landschapsbeschrijving. En deze turf telt er veel, geloof me! Maar om nog tal van andere redenen is het een krachtige roman en een verkwikkelijke lectuur...

Een fijn avontuur is dus het minste wat ik je nog kan wensen...
    Joël
  13. Sjorrus:
    26 mei 2009
    Kerel,
    Leuk om dit van je mee te krijgen. Enjoy it
    Sjorrus
  14. Maaike:
    16 juli 2009
    Wat een onderneming. Heel veel plezier op je ontdekkingsreis.Ik zal je volgen op je reis over de wereld en ben erg benieuwd naar je belevenissen.

Het ga je goed en tot weer ziens!

Dikke kus
    Maaike